مشاوره بازاریابی | مشاوره برندینگ ( برندسازی )

مشاوره برندینگ ، مشاوره برندسازی | طراحی نظارت بر کمپین تبلیغات و برندینگ ( مشاوره بازاریابی فروش تبلیغات )

100 برند با ارزش و برتر جهان در سال 2023 – گزارش Interbrand

100 برند با ارزش و برتر جهان در سال 2023 – گزارش Interbrand

 

۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان در سال ۲۰۲۳

شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand مانند سالهای قبل ، به عنوان شرکت صاحب‌نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه‌دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۲۳ را برای ۲۴مین سالی متوالی اعلام نمود.

تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ۱۳ سال گذشته ، این اطلاعات را برای شما تهیه نموده است. شما میتوانید گزارشات سالهای قبل را نیز در سایت ما از طریق ابزار سرچ بالای و یا لینکهای انتهای همین متن بیابید

نرخ رشد در ارزش کلی برند جدول پس از افزایش قابل توجه سال گذشته به شدت کاهش یافت – در سال جاری ۵.۷ درصد در مقایسه با افزایش ۱۶ درصدی سال گذشته افزایش یافت و ارزش کل برند را به ۳.۳ تریلیون دلار (۳.۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۲) رساند.

رده نام برند تغییر ارزش نسبت به سال گذشته ارزش برند در سال ۲۰۲۳
۱ Apple +۴% 502,680 $m
۲ Microsoft +۱۴% 316,659 $m
۳ Amazon +۱% 276,929 $m
۴ Google +۳% 260,260 $m
۵ Samsung +۴% 91,407 $m
۶ Toyota +۸% 64,504 $m
۷ Mercedes-Benz +۹% 61,414 $m
۸ Coca-Cola +۱% 58,046 $m
۹ Nike +۷% 53,773 $m
۱۰ BMW +۱۰% 51,157 $m
۱۰برند برتر جهان در سال ۲۰۲۳

۱۰۰ برند با ارزش و برتر جهان در سال ۲۰۲3 - گزارش Interbrand

ارزش برندها در سال ۲۰۲۳: عوامل کاهش و رشد

علت کاهش ارزش برندهای برتر

اینتربرند، در تحلیل خود از “ارزش برندها در سال ۲۰۲۳″، به عواملی همچون فقدان ذهنیت رشد، رهبری ضعیف‌تر برند، و پیش‌بینی‌های ضعیف اشاره می‌کند. این شرکت تاکید دارد که برندهایی که تنها در یک بخش فعالیت دارند، رشد کندتری در ارزش برند خود تجربه کرده‌اند.

گونزالو بروژو، مدیر عامل جهانی اینتربرند، می‌گوید: «پس از سال‌هایی از رشد قدرتمند، اکنون شاهد دوره‌ای از رکود هستیم. این رکود، تاثیر خود را بر جدول امسال از ارزش کلی برندهای بزرگ جهان گذاشته است.»

برندهایی که ارزش خود را افزایش داده‌اند

۰ ۰

ساخت برندهای B2B با استراتژی ورود به بازار

پیدا کردن قلاب احساسی برای ساخت برندهای B2B

رهبران کسب‌وکار و بازاریاب‌های B2B که تحت یک نام تجاری واحد فعالیت می‌کنند – اما محصولات و خدمات متعددی را می‌فروشند – همگی برای تمایز در بازارهایی تلاش می‌کنند که نشان دادن اینکه چگونه واقعاً منحصربه‌فرد هستند به روشی متمایز، قابلیت تملک و فوراً قابل تشخیص، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

ساخت برندهای B2B با استراتژی ورود به بازار

بیان تمایز سخت است. با این حال، به‌عنوان رهبران بازاریابی محور، ما همچنان آرزوی ایجاد موقعیت‌هایی را داریم که از نظر احساسی با خریداران طنین‌انداز شود و برند و محصول/خدمت ما را به یاد ماندنی و جذاب کند.

و اتخاذ استراتژی هایی که از رقبا قابل تشخیص نیستند آسان است.

برای برجسته شدن، باید با مخاطبان خود در سطح اساسی انسانی ارتباط برقرار کنیم . ما باید به احساسات، دردها، نیازها و خواسته‌های نهفته‌ای که رفتار آنها را هدایت می‌کنند، بپردازیم. وقتی بفهمیم چه چیزی واقعا برای مشتریانمان اهمیت دارد، می‌توانیم نقاط اتصال قدرتمندی را که الهام‌بخش عمل هستند، شناسایی کنیم.

امروز، بیایید بررسی کنیم که چگونه The Blake Project یک موقعیت عاطفی معتبر ایجاد می کند که می تواند به برند شما کمک کند تا روابط معناداری با مخاطبان خود ایجاد کند.

برای ساخت برند در بازار B2B مخاطبان خود را عمیقا بشناسید

نقطه شروع این است که مشخص شود با چه کسی صحبت می کنید. فراتر رفتن از جمعیت شناسی و روانشناسی اولیه به معنای درک آنچه مخاطب شما در سطح اصلی به آن اهمیت می دهد.

– چه چیزی آنها را تحریک می کند؟ چه چیزی آنها را هیجان زده و سرمایه گذاری می کند؟

– مواردی آنها را ناامید می کند؟ چه موانع و نقاط دردناکی آنها را در شب بیدار نگه می دارد؟

– کدام آرزوهایی دارند؟ آنها برای چه نتایجی تلاش می کنند؟

– چه ترس یا تردیدی آنها را باز می دارد؟ چه خطراتی آنها را نامطمئن می کند؟

این اطلاعات کیفی و عاطفی را از طریق نظرسنجی، مصاحبه، گوش دادن اجتماعی و هیئت های مشاوره مشتری کشف کنید. با دنیای درونی مخاطب خود کاملاً همدلی کنید. هنگامی که جوهر عاطفی عمیق تر آنها را درک کردید، می توانید پیام هایی را ایجاد کنید که واقعاً طنین انداز شوند.

نتایج مورد نظر از ساخت برند B2B را به درستی تعیین کنید

با تصویری غنی از مخاطبان خود، تجزیه و تحلیل کنید که چه اهداف و نتایجی را ارائه می دهید که آنها را قادر می سازد به آنها دست یابند. به ویژگی های سطح گذشته نگاه کنید تا هدف بالاتر یا سود نهایی را که ارائه می دهید شناسایی کنید.

خبر عالی در اینجا این است که این فرصتی است برای ورود به سران کارشناسان و رهبران موضوع ارائه خدمات شما. آنها چیزهای زیادی برای آوردن و ارائه دارند و گنجاندن آنها حس ارتباط و مالکیت بیشتری را نسبت به دارایی هایی که کسب و کار برای فروش کارهایی که انجام می دهند استفاده می کند، ایجاد می کند.

به عنوان مثال، یک شرکت نرم افزاری همکاری متوجه شد که ابزار آن فقط در مورد کارایی نیست – به رهبران کمک می کند تا نوآوری را تقویت کنند و فرهنگ های پر رونق را ایجاد کنند. نتیجه مطلوب، آزادسازی پتانسیل انسانی بود.

در مورد تأثیرات معنی‌داری که به‌طور منحصربه‌فرد ارائه می‌دهید، دقیق شوید، مانند:

  • کمک به افراد برای دستیابی به اهداف مهم زندگی و کسب و کار
  • انجام کارهای پیچیده ساده تر و کمتر خسته کننده
  • ایجاد آرامش در شرایط نامطمئن
  • امکان ابراز وجود، اشتیاق و هدف
  • غلبه بر ترس ها و تحقق آرزوهای معنادار

نقاط اتصال قدرتمند با مشتری را پیدا کنید

اکنون، این نتایج را با محرک‌های عاطفی اصلی مخاطبان خود مطابقت دهید. کجا بین آنچه برای آنها مهم است و آنچه که نام تجاری شما ارائه می دهد هماهنگی قوی وجود دارد؟

به دنبال نقاط اتصال مانند:

۰ ۰
تیم مشاوران مدیریت ایران - تحت لیسانس CMCG کالیفرنیای آمریکادر منطقه خاورمیانه.
وب سایت اصلی : http://iranmct.com
شماره تماس دفتر تهران : 09126465584

http://twitter.com/iranmct

ارائه خدمات مشاوره مدیریت آموزش مدیریت - نظارت بر اجراء.مشاوره بازاریابی.مشاوره فروش،مشاوره برندینگ.مشاوره منابع انسانی.مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری.مشاوره ریسک.مشاوره تبلیغات.مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری.مشاوره خدمت به مشتری.مشاوره برندسازی و ارزشگذاری برند.برندینگ فردی برندینگ شخصی ....
آرشیو مطالب